Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 8 września 2017

Pierwsze kartki bożonarodzeniowe.../DT Lemoncraft

Witam :)

Jeszcze nigdy nie robiłam tak wcześnie kartek świątecznych - co prawda co roku sobie obiecuję, że zacznę w lecie, ale - nigdy nie mogę wczuć się w klimat... A tym razem - kolekcja 'Christmas Carols' tak wołała do mnie z półki - że nie mogłam sie oprzeć :) I jak co roku z pierwszych kartek jestem zazwyczaj niezbyt zadowolona - tak powiem nieskromnie - te podobają mi sie bardzo :) Mam nadzieję, że Wam również :)

I have never done so early Christmas cards - although every year I promise that I will start in the summer, but - I can never feel the climate ... And this time - the 'Christmas Carols' collection called me from the shelf - that I could not resist :) I'm usually not very happy from my first Christmas cards, but I must say that these I like very much :) I hope you also :)





















W każdej kartce wykorzystałam głównie elementy wycinane - ta kolekcja jest tak bogata w szczegóły, które można wyciąć i dodać w różnej konfiguracji!! A w dodatku jest taaaaka ciepła :)

In every of projects I used cut out elements - this collection has so many details, which we can cut out and use in different compositions!! And 'Christmas Carols' is soooo warm :)

Ściskam mocno :*


Agata


Materiały/Suplies






6 komentarzy:

  1. Czy to już czas na kartki świąteczne? jak ten czas szybko płynie. Kartki świąteczne piękne uwielbiam takie połączenie kolorów , mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się ze jeszcze nie czas - ale tak mi się fajnie je robiło, ze w przyszlym tygodniu diadam do następnych :) polecam tą kolekcję :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)