Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 3 lipca 2017

Mediowa kartka ślubna/DT CraftPassion

Witajcie :)

Dziś zapragnęłam pobawić się nieco mediami - i powstała taka oto ślubna kartka. Wzrok przyciąga okazały kwiat z foamiranu, wykonany przy pomocy wykrojnika "Kwiaty nr 4". Towarzyszą mu mniejsze - stokrotki z wykrojnika "Kwiaty nr 6", oraz malutkie uzupełniacze, również z wykrojnika "Kwiaty nr 4".

Today I wanted to play a little bit with media - and I made this wedding card. In the center - big flower made with foamiran and the help of the "Flowers No. 4" die. It is accompanied by smaller - daisies from the "Flowers No. 6" die, and a little one - also from the "Flowers No. 4" die.





Tło powstało na bazie papieru do akwareli, który doskonale współpracuje z przeróżnymi mediami. Użyłam farb wodnych, pasty strukturalnej nałożonej przez szablon, pudru do embossingu. Pudrem pokryta jest nie tylko odbitka ze stempla na brzegach, ale tez wzór z pasty strukturalnej oraz serca z tektury pomalowane gesso.

The background is based on watercolor paper, which works perfectly with all kinds of media. I used watercolors, a structural paste applied by a template, and embossing powder. The powder is covered not only the stamp on the edges, but also the pattern of structural paste and cardboard hearts painted with gesso.













Polecam:



Przypominam o trwającym aktualnie wyzwaniu - zostało jeszcze kilka dni na zgłoszenie!

I remind of the current challenge - there are still a few more days to report your works!




Pozdrawiam
Hugs :)




1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)