Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 18 października 2016

Mroźny początek sezonu zimowego :)

Powoli się rozkręcam :) Jak co roku jest mi niezmiernie trudno zacząć pracę nad kartkami świątecznymi, najpierw powstają prościutkie, na rozpęd, potem coraz bardziej rozbudowane. To jest kolejne podejście - zmobilizowało mnie wyzwanie w Białych Kruczkach ;)

Wybrałam ukos - kwiat, papiery BK, tekturka.

Jest tu kilka warst gazy, tiulu i koronek, mnóstwo listków, tekturkowy ostrokrzew z MiszMasz Papierowy, własnoręcznie zrobione z ppaieru czerpanego poisencje i dużo gesso na wierzchu ;)


















Pozdrawiam i dziękuję baaaardzo za odwiedziny i pozostawione słówko ♥

25 komentarzy:

  1. Ja nie chcę, żeby była już zima - jeszcze się jesienią nie nacieszyłam, buu... A praca śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie chcę!!! Ale i tak przyjdzie, a skoro można pomarzyć - to ja marzę o mroźnej i białej ;)

      Usuń
  2. Śnieżnie, lodowato, pięknie... prawdziwe "Białe Święta" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna. Ja kompletnie nie umiem kartek świątecznych robić 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie ;) przynajmniej do czasu :D bo jak się rozkręcę i poczuję klimat, to już z górki ;)

      Usuń
  4. Śliczna praca! Subtelna, delikatna i pełna świątecznego klimatu!
    Piękna!
    P.S. Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka! Mroźna i elegancka zima! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka !Ciepłe jesienne pozdrowienia posyłam-Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z warstwami pionowymi. Bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj żeby ta zima taka piękna była jak ta Twoja kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj żeby ta zima taka piękna była jak ta Twoja kartka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kompozycja, zakochałam się w tej świetlistości! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, delikatne - wyglądają jakby były lekko oszronione.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna! bardzo elegancka i bardzo zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!!!! Przepiękna praca, delikatna i taka mroźna zarazem. Dziekuję w imieniu DT Białe Kruczki za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)