Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Róże i turkusy - ślubnie dla Craftmanii

Jak Wam minął pierwszy dzień wakacji?? Jeśli tak aktywnie jak mi - zapraszam do wieczornego odpoczynku z filiżanką herbatki i naszym blogiem :)

Wczoraj pojawiły się w sklepie cuuuuudowne kwiaty, w moich ulubionych pastelowych różach i delikatnych turkusach, niesamowicie romantyczne! Będą idealne na cały wakacyjny (i nie tylko) sezon ślubny!! Już widzę te piękne ukwiecone kartki i albumy!!!

U mnie na biurku powstała dziś kartka ślubna - oczywiście - z dodatkiem tych pięknych kwiatów. Użyłam też białych dużych białych płatków  Doliny Tęczy, jako uzupełnienie kompozycji na kartce oraz główny element ozdobny na pudełku. W obu przypadkach środek kwiatka zrobiłam z brokatowego zielonego ćwieka - raz dodając pręciki, raz nie. I tak, i tak wygląda fajnie :)













Użyłam:



Zapraszam do sklepu, bo ostatnio pojawiło się mnóstwo super nowości - dziś np. m.in. foamiran :)

Pozdrawiam serdecznie :)



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)