Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 31 maja 2016

Album Ignacego

Dziś kolejny album - tym razem bardzo mininalistyczny, z niewielką ilością ozdób - wnętrze to biały karton, ozdobiony jedynie na brzegach, z miejscem na tagi i zapiski rodziców. Na końcu - duża koperta na owe tagi.









Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Wow, super sprawa. Sam często lubię bawić się w różne DIY, ale do Twoich "wynalazków" to to się nawet nie umywa :D

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)