Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 2 grudnia 2015

Przepiśniki

Dużo pracy ostatnio, blog trochę zaniedbany, za to dziś będą chyba aż trzy posty ;)
Rano był kalendarz adwentowy, teraz dwa przepiśniki - trochę nietypowe, bo kwadratowe (od Joasi)













Dostępne w Artillo :)
Dodam jeszcze, że do końca tygodnia (lub do odwołania) wysyłka notesów, kalendarzy, przepiśników itp. w moim sklepiku w Artillo i DaWandzie kosztuje tylko 4,90!!! Warto skorzystać i kupić prezent na święta trochę taniej ;) Prosze tylko zwrócić uwagę przy zamawianiu, bo nie dotyczy to wszystkich przedmiotów.



Pozdrawiam :) i pędze do pracy :P


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)