Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 7 sierpnia 2015

Magiczne miejsce

Ostatnio brakuje mi czasu na prace tylko dla siebie - dlatego tym bardziej ciesze sie z tego LO - a dodatkowo, oprawiłam zdjęcie z podróży poślubnej, więc radość podwójna. Wszystko dzięki baaardzo inspirujących tekturek TheMiniArt - specjalnie na lato powstała kolekcja tekturek o tematyce wakacyjnej - zarówno dla miłośników wypraw górskich, jak i odpoczynku nad morzem :) Polecam, są świetne!!



Maska "zygzak" świetnie imituje górskie szczyty, wg mnie ;)



Do tego zawieszki, znaczniki, tło - plaster miodu, tagi, strzałki - wszystko z TheMiniArt.













Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Wow! Piękna praca :) A gdzie ta fotka była robiona? :-) Fajna opcja z tymi napisami górskimi, chyba się skuszę, gdy będę sklejać album z tegorocznych wypadów w Tatry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Gorce Kasiu, a dokładnie polanka pod Gorcem :) a tekturki polecam naprawdę :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)