Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 22 lutego 2015

Albumik dla Jaremy/DT ScrapCafe

Witajcie :)
Hello!

Dziś mam dla Was kolorowy albumik dla chłopca o bardzo oryginalnym imieniu ;) Żywe i radosne kolory to coś co lubię najbardziej :) A papiery z kolekcji "Toy Story" GoScrap idealnie się do takiego albumu nadają :)

Today I have for you a colorful album for a boy with very unique name ;) Lively and cheerful colors are what I like the most :) And papers from "Toy Story" collection of GoScrap are perfect for project like this :)















I trochę własnoręcznie wykonanych dodatków.
And some hand made embellishment.



W pracy użyłam ze sklepu ScrapCafe:
I used:




Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)