Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 15 stycznia 2015

Dla Babci - DT ScrapCafe


Witam serdecznie!!

Jest mi niezmiernie miło, że mogę dołączyć do niezwykle zdolnego zespołu projektowego ScrapCafe :) Mam nadzieję, że moje prace zainspirują Was do tworzenia :)

Na swój pierwszy post wybrałam kartkę na Dzień Babci - jako, ze ten dzień zbliża się wielkimi krokami. Użyłam jednej z moich ulubionych kolekcji - "All is Love" 13Arts. Powstała słodka, romantyczna kartka, z kwiatami m.in. mojej produkcji.









Do kompletu - pudełeczko.






Ze sklepu ScrapCafewykorzystałam:


All is Love    Kwiaty wiśni pale pink   Puder do embossingu Tattered Rose

  Tusz Shabby shutters/643 Tusz Victorian velvet/650

Pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. Jeszcze raz gratuluję nowego DT , inspiracja wspaniała , bardzo romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna karteczka :) gratulacje DT choć to w sumie im trzeba gratulowac, że Cię mają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również gratuluję przyjęcia do DT! :) inspiracja jak zawsze cudna i oczywiście podziwiam za ręcznie robione kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)