Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Mąż i żona

Witajcie :)
Lato jest typowym okresem ślubnym - mam więc dla Was dzisiaj kartkę dla Nowożeńców, z okazji ich Ślubu. Cała w bieli, z niewielkim dodatkiem turkusu - dużo perełek, koralików, kwiatów, koronka... Prosta kompozycja, ale przez to elegancka i klasyczna.




Szczegóły materiałowe - na blogu SZMEKa - zapraszam :)

A Wam - Moniko i Pawle - jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!!!


2 komentarze:

  1. Piękna! Uśmiechnęłam się pod nosem jak zobaczyłam Twoją kartkę - właśnie mam na warsztacie ślubną DL-kę, też poprzeczną, z sercem w środku i tym napisem :) Moja też biała ale całkowicie, bez dodatku innych kolorów. Jakbym sama miała decydować to dodałabym jakiś kolor, bo u Ciebie bardzo ładnie kontrastuje ta biel z turkusem, ale takie były wytyczne, biała i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Widzisz, jak to można niezależnie od siebie coś bardzo podobnego zrobić, w tym samym czasie ;) Strasznie jestem ciekawa efektu Twojej :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)