Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 12 kwietnia 2014

Recyklingowo

Tydzień temu ruszyło nowe wyzwanie u SZMEKa - tym razem gościmy adziamar, która zaproponowała nam wykonanie recyklingowej pracy z wykorzystaniem gazetek reklamowych ;)

Ja uplotłam serce - nie powiem Wam z jakich gazetek, bo nie pamiętam, a po pomalowaniu nie widać :P





Czasu jeszcze trochę - serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu!! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)