Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 29 listopada 2013

Świątecznie - na bogato :)

Witajcie!!

U mnie nadal na biurku kartki świąteczne :) Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię zimowe kartki z dodatkiem różu. A dla różu doskonałym tłem jest oczywiście błękit i turkus - no i takie właśnie u mnie dziś karteczki. Z dodatkiem tiulu, dzwoneczków, perełek, puchatych bąbelków - jednym słowem - na bogato ;)







Wykorzystałam papiery ScrapAndMe:




Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna i oryginalna karteczka, faktycznie te kolorki świetnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O popatrz! Ja chyba jeszcze nigdy nie zrobiłam kartki świątecznej z różem, a naprawdę wygląda cudnie! Tak delikatnie i mroźnie! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatne i pastelowe kolory. Zdecydowanie ładniejsze od zieleni i czerwieni wszelkiego rodzaju :) Piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak agatko,to są własnie moje święta !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)