Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 18 listopada 2013

Grudniowy dziennik, czyli grudniownik

Hej!
W tamtym roku po raz pierwszy stworzyłam swój grudniownik. I dzielnie go wypełniałam, starając się codziennie znaleźć choć chwilkę na refleksję, krótką notatkę, czy zrobienie fajnego zdjęcia - a to w naszym szarym, codziennym życiu - zwłaszcza grudniowym - wcale nie jest proste!! Ale udało się, grudniownik 2012 został zapełniony, jest bardzo osobisty i przyznam się, że jak do niego sięgam, kręci mi się łezka w oku...
Dlatego w tym roku przygotowania do świąt obowiązkowo zawierają w sobie stworzenie grudniownika. Zrobiłam go na bazie szarych kopert, okładki są z tekturki oklejonej świątecznymi papierami. Chciałam, żeby było prosto, z mnóstwem miejsca na fotki i notatki, dlatego ozdób w środku jest niewiele. Jedynie trochę farby akrylowej, troszkę stempli, i kapkę wycinanych z papieru elementów. Oczywiście strony będą się zapełniać stopniowo, na razie zaczęłam ozdabiać kilka, żeby "poczuć klimat" ;)

Uwaga!! Dużo zdjęć ;)















Śnieżynki stemplowane białą farbą akrylową :)

A czy Wy planujecie zrobić swoje grudniowniki w tym roku?? Gorąco do tego zachęcam!!!

Ze sklepu SZMEKa wykorzystałam:
Czułe Słówka
Zimowa opowieść
Tusz czarny
Klej z precyzyjną końcówką
Bordowa wstążka satynowa
Wykrojnik narożnik
Wykrojnik owalne ramki

Pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Jest niesamowity,zazdroszczę,że masz i robisz tyle albumów na Wasz rodzinny użytek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz Basia, z drugiej strony to trochę niefajnie, targi się zbliżają, a ja nie mam nic na sprzedaż, tylko własne albumy - do pokazania chyba tylko :/ Jak ktoś będzie chciał oglądać ... ;)

      Usuń
  2. Wspaniały,w klimacie bardzo świątecznym,niech wszystkie chwile jakie tam
    uwiecznisz będą jak najszczęśliwsze,chyba właśnie nabrałam ochoty na swój

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)