Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 30 października 2013

Liftujemy w Diabelskim

i pierwsza w tym roku kartka świąteczna... Nie mogłam się do nich zabrać, ale już poszło, ufff... Zawsze ten sam problem...
A dziś w Diabelskim Młynie liftujemy świetną kartkę Fasoolki, o tą:



A to  moja wspomniana świąteczna wersja :)








Zapraszam do zabawy :)

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjna jest, pomysł z gwiazdą cudny, kolorki super, cała jest taka czysta i zimowa i ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie bardzo bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. świe-tna!!! kolorki miodzio, gwiazdka zamiast koła, super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, takie lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka:)szczególnie podoba mi się ,że przy prostej kolorystyce tak fajnie widać warstwy 3D.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)