Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 16 października 2013

Kolorki w DM

Justyna zaproponowała nam dziś takie trochę świąteczne kolory



- choć nie koniecznie na świąteczną kartkę - na najnowsze wyzwanie w Diabelskim Młynie.
Ja zrobiłam kartkę na powitanie maluszka :)







Zapraszam do udziału w wyzwaniu :)
Do wtorku macie tez czas na zgłaszanie prac na moje dyktando :)



1 komentarz:

  1. Śliczna! Delikatna i urocza, w sam raz na powitanie maleństwa :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)