Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 3 lipca 2013

Kolorystyczne w DM

Zapraszam na najnowsze wyzwanie w Diabelskim Młynie - tym razem jest to wyzwanie kolorystyczne Teo, z paletą kolorów, dla których inspiracją było jej własne zdjęcie.










Za oknem tak pięknie... a my w łóżku :(

5 komentarzy:

  1. Śliczna kompozycja i wspaniale dobrane kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka, piękne kwiaty, czyżby niektóre z nich ręcznie robione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety, tym razem wszystkie kwiaty - choć niewątpliwie przez kogoś gdzieś ręcznie wykonane - zakupiłam gotowe :P Jedyny mój wkład w nie, to podkolorowanie na pożądany kolor ;)

      Usuń
  3. uwielbiam TU zaglądać ... nie mam zwyczaju zaostawiać słów bo uważam je za zbędne ... to co doświadczam przez obraz nie jestem w satnie wyrazic słowem ... więc po prostu dziekuję za to, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)