Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 31 maja 2013

Album rodzinny

Dziś chciałabym Wam przedstawić album rodzinny - prezent dla mojej zbyt rzadko odwiedzającej Polskę kuzynki. Postanowiłam podarować jej na pamiątkę zdjęcia naszej rodziny, a najlepszym "ubraniem" dla nich jest oczywiście albumik :)

Album ma format 20x20cm, niemal w całości zrobiony jest na papierach ScrapAndMe - fantastycznie nadają się do takich romantycznych klimatów. Do tego trochę stempli i przeszyć, delikatne postarzenie, przedarcia, koronki i gotowe :)

Albumik jako prezent okazał się strzałem w dziesiątkę, wywołał ogromne emocje i wzruszenie :)













Do wykonania albumu użyłam papierów:
Sweet Dream #1
Sweet Dream #2
Sweet Dream #5
Sweet Dream #6
Sweet Dream #7

Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. U mnie mnóstwo zdjęć, takich starych leży luzem, chyba muszę zgotować taki albumik i je ładnie powklejać, bo szkoda by się zniszczyły :)

    Pięknie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)