Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 24 kwietnia 2013

Gorrrące lato - DT Stonogi.pl

Witam serdecznie!
Dziś, w ramach mojej inspiracji na blogu Stonogi.pl, chciałabym wrócić wraz z Wami do moich cudnych lat pracy na wykopaliskach, ehhh, dawno to było... Jeden z gorących dni uwieczniony na zdjęciu (łyk wody - bezcenny!) i "ubrany" w scrapa :)
Tłem jest oczywiście baaardzo słoneczny papier Sunrise Sunset Celsius Primy - ten papier jest tak bogaty, że prawie nie potrzebuje dodatków!! Ja jednak dodałam kilka ciemnych akcentów, a do tego z kolei idealnie nadaje się inna kolekcja Primy - Engraver.
Prawy górny narożnik pod zdjęciem potraktowany jest gesso, następnie pomalowany żółtą i pomarańczową farbą akwarelowa, spsikany perłową mgiełką, a na tym trochę stempli i chlapania czerwonym, żółtym i czarnym tuszem.
Tytuł wyklejony jest naklejkowym alfabetem - tego konkretnie nie ma obecnie w sklepie, ale bogaty wybór innych znajdziecie tutaj.













Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:

tekst tekst tekst tekst
tekst tekst tekst tekst


Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)