Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 19 maja 2012

Dla maluszków :)

Ostatnio bardzo dużo urodziło się "nam" znajomych maluszków :) I bardzo mnie to cieszy :) W dodatku to w większości chłopcy, więc za parę lat Zosia będzie miała w kim przebierać, hehe :)









Pozdrawiam zaglądających i przepraszam, że tak trudno mi znaleźć czas na odwiedzanie Waszych blogów... :( Tym bardziej podziwiam tych, którzy zostawiają po sobie słówko!!! Dzięki!!!

4 komentarze:

  1. Cudne kartki. Ale zdolna z Ciebie kobitka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kartki! Każda jedna super :D
    Bardzo dziękuję za odwiedziny na blogu.
    Ala rośnie jak na drożdżach :) Jest zdrowym i pogodnym dzieckiem.
    Mam nadzieję, że Twoja Zosia też ma się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka:) Wyszywałam kiedyś metryczki z podobnymi maleństwami z pluszakami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)