Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 13 marca 2011

Wielkanocnie

Ależ piękna pogoda dziś się zapowiada!!! Aż się prosi, żeby iść na długi spacer :) A póki co - wczorajsze karteczki wielkanocne :)







Pozdrawiam słonecznie :)

7 komentarzy:

  1. Świetne! Piękne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatne ,śliczne karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu szalejesz, muszę i ja się zabrać za świąteczne kartki, bo mnie Wielkanoc zaskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczne szaleństwo,przemiłe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne i bardzo wielkanocne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wszystkie! Delikatne, pastelowe, czyli dokładnie takie jakie powinny być, świąteczno-wiosenne karteluchy! :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)