Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 1 marca 2011

Pamiątka Chrztu Świętego

Nieduży objętościowo (6 kart z okładkami włącznie) album - pamiątka Chrztu Świętego. Właścicielką będzie dziewczynka, więc albumik jest w różu i brązach, z niewielkim dodatkiem zieleni.















W użyciu były:
- papiery: Herbaciany Ogród, Romanca, At noon, About Spring z ILS; Grandma's attic z Lemonade, Tajemniczy Ogród z Galerii Papieru, i kilka bliżej nie określonych...
- stemple: Lemonade, Autumn Leaves, Viva Decor;
- napisy ze Skrapińca, potraktowane Glossy i Crackle accents;
- dodatki: ćwieki ze scrap.com i Craftmanii, kwiatki materiałowe i papierowe.

Jutro postaram się pokazać kolejny - podobny albumik - dla siostry bliźniaczki :)

Piekne dzisiaj było słoneczko, ehhh, aż chce się żyć!!!
Już czuć wiosnę :)

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Śliczny, bardzo dziewczęcy i delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny, fajne pomysl na zyczenia w postaci tagow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały albumik! Pomysłowy, delikatny... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. album podbił moje serce, za pozwoleniem będzie inspiracją dla stworzenia albumiku dla przyjaciółki, śliczny, subtelny...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)