Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 6 stycznia 2011

Świt

Wpis do albumu Mrude "Ulotne chwile".
Uwielbiam poranki - moment, kiedy pojawia się słońce, i chwile tuż przed, kocham poranki zwłaszcza latem, i gdybym mogła - każdy dzień zaczynałabym o wschodzie słońca... Dlatego taki, a nie inny wpis :)











Nie jestem zadowolona ze zdjęć, zwłaszcza tych ostatnich, kolory wogóle nie odpowiadają rzeczywistości... Ale na taką pogodę trafiły, a teraz jak mam słoneczko - album jest już w drodze...

Dziękuję za ostatnie komentarze, cieszę się, że niemal codziennie przybywa mi nowa osoba obserwująca :) To też dodaje skrzydeł :)
Całusy :*

7 komentarzy:

  1. prześwietne są szycia w tym albumie :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wpis! szycia sa rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!! Jest prześliczny :) Oh jak ja bym chciała już go macać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny... taki delikatny =]

    Słyszę nawet SDM =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wpis:)Niezwykle klimatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny klimat stworzyłaś, podoba mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)