Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 12 stycznia 2011

Dla maluszka ponownie

Kolejna kartka dla maluszka :)





Jest wg mapki Carol's Sketch Fun #25, przy okazji kwalifikuje się do wyzwania Stampin' for the Weekend - New & Blue :)

Hmm, ten mój podpis pojawia się i znika :/ denerwuje mnie to troszkę...

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Hi Vairatka,
    Thanks you for playing along with my sketch this time :)

    Such a sweet card for a baby boy, I love the cute teddy in the corner and also the dimension.....

    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. A ten misio to kolorowany? Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowany :) Rewelacyjne kredki wodne z Biedronki + trochę wody + papier o fajnej fakturze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a lovely soft and sweet card :o) Thanks for joining us over at SFTW and good luck! Kate x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie mi sie podoba ta kartka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)