Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 15 sierpnia 2010

Składak ślubny

Kolejna ślubna kartka - składak. I po raz kolejny wykorzystałam pomysł Agnieszki (mam nadzieję, że pozwolenie nadal aktualne ;) ).



Wnętrze wrzucam hurtowo, bo szczegóły zapewne każdy zna - chociażby z bloga Agnieszki :)



Tym razem nieco inna kolorystyka, ale papiery nadal ILSowe, fragmenty także ze Scrap pasji i scrap.com, kwiatki i ćwieki to Scrap pasja i scrap.com.

Praca nad tą kartką jest o tyle przyjemna, że wykorzystać można skrawki i resztki papierów (a ja nie znoszę, gdy co mi się marnuje...), a poza tym - efekt jest fajny, za każdym razem :)

Najbliższy tydzień zapowiada się na nieco wolniejszy, mam nadzieję więcej czasu przeznaczyć na skrapowanie... czego i Wam życzę :)
Pozdrawiam

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)