Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 24 czerwca 2010

Pierwszy wędrujący

Ja jestem bardziej "kartkowa", ale postanowiłam spróbować sił w skrapowaniu albumowym. I tak oto powstał mój pierwszy wędraś, który lada chwila ruszy w świat :)

Okładka - przód...




...i tył:



Strona z listem:



...i mój wpis:



Spis wszystkich niezwykle twórczych kobiet...



...oraz ich lokalizacja na mapie:



I mały szczególik :)



Mój albumik powędruje do: pestb -> GosiaK -> twiglet -> mocca22 -> mrude -> milqin -> Linaewen -> Mag349 -> Joa -> Dorota G. -> Cookie89 -> PatiS -> pyzaczu -> i wróci do domku :)

Strasznie się na tą wędrówkę cieszę!! Nie na darmo mój album nosi tytuł "Droga"...

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Sliczny albumik. Pierwsza kartka/okładka jest genialna. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na album..lista,mapa....Okładkę wymyśliłaś extra.Bardzo mi się podoba pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)