Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 27 maja 2010

Maki

Mam jakiś bardzo wyzwaniowy tydzień...

Dzisiaj prosta karteczka wg mapki #65 na wyzwanie Card Patterns.



Użyty papier to oczywiście Herbaciany Ogród (jest genialny!!), a maki to digi stempelek stąd.



Tylko niech ktoś mi powie jak rysować kredką po takim mocno fakturowanym papierze?? Bardzo się starałam pokryć dokładnie cały motyw, a i tak białe miejsca zostały :( Na zdjęciu tym bardziej widoczne... Póki co nie odważyłam się kolorować farbami (łapy mi się za bardzo telepią...), a innych narzędzi nie posiadam...

Pozdrawiam i życzę duuużo ciepła!!

2 komentarze:

  1. Gorgeous! I love the look of the flowers colored in on the textured cardstock!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka! maki urocze :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)